Pagina's

maandag 26 maart 2012

Pendant On Monday #1

Vanaf nu zal ik proberen om elke maandag een ketting met een hanger te posten!

From now on I have the intention to show you a pendant necklace each Monday!


 Dit is mijn eerste exemplaar.. eentje met een vintage-look!
Ik koos voor een antiek goudkleurige ketting. Ik maakte de hanger helemaal zelf. 


This is the first one..a vintage one! 
I choose for an antique gold chain. I also made the pendant myself.


De oude vintage foto bewerkte ik met GlossyAccents, 
ook de rode steentjes kleefde ik hiermee vast.

I added GlossyAccents on top of the vintage picture ,
I fixed the red cristal chain with GlossyAccents too.

1 opmerking:

  1. En komen zo'n hangers ook te koop? Love it! Maar je webshop is zo leeg de laatste weken :-(!!

    BeantwoordenVerwijderen