Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

UWYH

Ik heb heel wat onafgewerkte projecten liggen in mijn hobby kast.
Het wordt dringend tijd dat ik ze eens ga afwerken.
Mijn motto voor 2013 : Use What You Have.. of toch voor even :)

I have a lot of unfinished projects at my beading table.
I really need to finish them..
My slogan for 2013 : Use What You Have.. for a little while :)


Ik kocht de afgelopen tijd heel wat leuke kralen maar ze blijven in de kast liggen.
Dit is mijn recentste aankoop, ik kon ze gewoon niet laten liggen!

I have bought a lot of beads lately. Unfortunately they end up in my closet.
This is my latest purchase, I could not resist them!


Van nu af aan geen nieuwe kralen meer op mijn blog, enkel nog nieuwe juwelen !
Ik hoop het lang vol te houden! :)
En wat is jullie motto voor 2013 ?

So from now on you won't see 'new beads' only new jewelry :)
I really hope I can succeed ! :)
Tell me, what is your slogan for 2013 ?

4 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie spulletjes zeg! Als je daar nog geen inspiratie van krijgt... veel plezier met het maken van je sieraden! Ik ben nu al benieuwd wat het worden gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ine,

    Kan ik nog een bestelling bij je doen voor een lederen armband? Voor mijn zus, die half februari jarig is?

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd, heel benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je voorraad kralen moet wel groot zijn!
    En goede voornemens heb je alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen