Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

Swap with M.

Swap with M.

Via mijn blog kwam ik terug in contact met een vriendin van vroeger.
We raakten terug aan de praat en wat blijkt nu, we delen dezelfde hobby : juwelen maken!

Through my blog I came back into contact with an old friend.
We talked a bit and it turns out that we have the same hobby : making jewelry!


Ze vroeg me of ik geen zin had om eens kralen uit te wisselen.
En daar ben ik natuurlijk voor te vinden :)
Hierboven een foto van wat ik naar haar stuurde..

She asked me if I wanted to swap some beads.
Of course I said YES!
Above you find a picture of what I have sent to her..


En dit kreeg ik van haar!
Eind maart zul je zien wat we er mee gemaakt hebben :)

And this is what I received from her!
At the end of March we will show what we have made with the beads :)

2 opmerkingen:

  1. Tof dat je een vriendin opnieuw ontdekt en dat je gelijk dezelfde hobby kunt delen.
    Dit is wellicht het begin van een boeiende vriendschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe toevallig alles kan lopen ;-)... En Ine, ik ben nog vre aan het nadenken over de kralen, maar als ik de foto nu zo bekijk ga ik er wel iets leuks mee kunnen maken :-).

    BeantwoordenVerwijderen