Pagina's

dinsdag 3 september 2013

Give Away !

It's Give Away Time!

Ik geef 2 sets kralen weg. Een set met felle kleuren en eentje met zachtere kleuren.
Aan jullie de keuze!

This is what i 'give away' : one set with bright colors or one with soft colors.
It's up to you!



Alle kralen zijn zelf gemaakt met polymeer klei.

I made all the beads by myself, with polymer clay.





Wil je kans maken op 1 van deze sets? Laat dan gewoon een berichtje achter bij dit bericht!
Vergeet niet te vermelden welke set je verkiest.
Je hebt tijd tot en met vrijdag 6 september 2013, de winnaars worden op zaterdag bekend gemaakt!

You want to win a set? Just leave a comment!
Don't forget to tell me what set you would like to win.
You have time untill Friday 6 September 2013, I will announce the winner on Saturday!

11 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee voor de felgekleurde set!
    Groetjes Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De felle kleurtjes vind ik wel héél zonnig! Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, Ine, dank je wel voor de kans.
    Ik ga voor de felle kleuren (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Ine,

    Ik doe heel graag mee. Leuk om iets te kunnen winnen dat jezelf maakt maar van een ander... Is toch altijd anders... Iedereen heeft een eigen stijl. Ik vind jouw kralen met het goud zeer mooi. Zelf heb ik dit nog nooit geprobeeed. Daarom ga ik voor setje 2.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It is hard to pick a favorite, but I think the second batch would blend in better with what I already have. Thanks for offering your lovely beads, Ine... it would be a thrill to have the work of a fellow polymer artist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o dat is leuk ik waag een kansje.
    Mijn keus valt op de felle kralen lekker vrolijke kleuren.
    Lieve groet Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je toch een mooie kralen ! Moeilijk kiezen....maar ik ga dan toch voor setje twee. Die zou ik echt graag willen winnen! En nu maar duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik met polymeer ben beginnen experimenteren begin dit jaar, was jou blog het eerste waar ik inspiratie vond. En waardoor ik ook kralen en juwelen ben beginnen maken.
    Bedankt daarvoor!

    Zo leuk dat je een give away doet! Ik zou graag meedoen voor de zachtere kleuren! Kralen die door een ander gemaakt zijn krijgen, is toch altijd net iets leuker dan ze zelf te maken!

    Groetjes
    Ellen

    http://made-by-elle.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk een give away Ine!!!
    Ze zijn gaaf deze kralen!
    Heb van de kralen die ik bij je gemaakt heb toen, een leuke armband kunnen maken....hier zou dat ook wel bij lukken!!!
    Ik hou wel van wat vrolijkheid, dus de felle kleuren hebben mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Ine! I've been reading your blog for some time and this is a great giveaway. I love beads too... Although I like bright colours, I think that your softer tones set is so amazing - there are beautiful colours and it's full of details. Have a nice day! Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ine kwam langs, liet een bericht, en zie het niet verschijnen. Wellicht ben ik hier nog niet goed in, jij bent des te beter, ook in het kralenmaken.
    De felle doen me denken aan de zon, de andere hebben een vrolijke herfsttint. Ik ga voor het toeval!
    Groeten,
    Carla
    alias Mafalda

    BeantwoordenVerwijderen