Pagina's

zaterdag 7 september 2013

Pink Ladybird & winners!

Vandaag toon ik jullie een armband gemaakt met metaaldraad.
Ik gebruikte allerlei restjes kralen.
Ik vind het een leuke armband voor een jong meisje.

Today I show you a bracelet made with metal wire and a mix of all kind of beads.
I think it is a great piece for a little girl.


--------------
Maar vandaag maak ik ook de winnaars van mijn give away bekend!
Bedankt allemaal om mee te doen en voor de fijne reacties!

Today is also reveal day for my give away!
Thank you very much for joining the give away!

Voor de felle kleuren......
For the bright colors......

En voor de zachte kleuren...
And the soft colors are for.....

Stuur mij een email met jullie adres zodat ik de kralen kan opsturen!
jewelsbyine@gmail.com

Send me an email with your adress so I can send you the beads!
jewelsbyine@gmail.com


5 opmerkingen:

  1. I am very excited to receive your beads, Ine (and also this will be the first time I get a package from Belgium!!) Thank you... I am going to email RIGHT NOW!

    And your bracelet is very sweet... I have never before seen a pink ladybird :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joepie!!! k had niet gedacht van te winnen dus nu extra blij!!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, winnaars en bedankt, Ine voor de kans!

    Ik vind het armbandje voor de kleine dame wel heel lief met het roze lieveheersbeestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I got my beads yesterday, Ine... they are so pretty! Thanks again!

    BeantwoordenVerwijderen